L'administració electrònica per a empreses: apunta't al curs de l'Àgora empresarial del Baix Montseny
En el marc del cicle de webinars Reactivem el Baix Montseny promoguts per la Comunitat de Municipis del Baix Montseny s'ha programat pels propers dimecres 8, 15 i 22 de juliol un curs sobre Administració electrònica per a empreses per facilitar l’operativa dels tràmits en línia.
Els objectius específics són:
La formació s’estructura en 3 webinars d’1h 30’ de durada cadascun:
Webinar 1: LA UTILITZACIÓ SIMPLE I EFICIENT DEL CERTIFICAT DIGITAL, LA IDENTIFICACIÓ DIGITAL (IDCAT MÒBIL) I LA SIGNATURA ELECTRÒNICA Data i horari: dimecres 8 de juliol, de 10 a 11.30 h
Webinar 2: LA UTILITZACIÓ SIMPLE I EFICIENT DE LA FACTURACIÓ ELECTRÒNICA Data i horari: dimecres 15 de juliol, de 15 a 16.30 h
Webinar 3: LA UTILITZACIÓ DE LA FINESTRETA ÚNICA EMPRESARIAL I TRÀMITS EN LÍNIA Data i horari: dimecres 22 de juliol, de 15 a 16.30 h
Els 3 webinars són independents, tanmateix es aconsellable que els participants assisteixin als 3, donat que estan relacionats, i per poder moure’s amb facilitat per a efectuar tràmits i processos en línia tan amb l’administració pública com amb tercers, siguin proveïdors, clients, col·laboradors, personal, etc., és necessari dominar l’operativa amb certificat digital, signatura electrònica i facturació electrònica.
La mecànica de cada Webinar serà d’1h 15’ de contingut i de 15’ per a dubtes, recapitulació i conclusions. Utilitzarem la plataforma Jitsi Meet.
Consulteu el detall de cada webinar aquí Cal inscriure's aquí